آرایشی و زیبایی

بهترین پنکیک برای پوست چرب و جوش دار

بهترین پنکیک برای پوست چرب

بهترین پنکیک برای پوست چرب و جوش دار

پنکک در دسته لوازم آرایشی تکمیل کننده میک آپ به شمار می‌رود، به همین خاطر انتخاب بهترین مدل و برند پنکک برای پوست‌های چرب و خشک کمک شایان توجهی می‌کند تا از آرایشی کامل و حرفه‌ای برخوردار شوید. تفاوتی ندارد پوست شما در دسته پوست‌های چرب قرار دارد یا خشک، زیرا هر دسته از این پوست‌ها مشکلات خاص خود را داراست. یعنی اگرچه پوست‌های چرب با عارضه‌ مستعد جوش بودن پوستشان دست و پنجه نرم می‌کنند، در عوض پیری زودرس هم در کمین پوست‌های خشک نشسته است.

جنس پوست در بهتر به نظر رسیدن میک آپ هم تاثیرگذار است. یعنی برعکس پوست‌های چرب که از براق بودن و چربی مازاد پوستشان، به عنوان مانعی برای خواب خوب پنکک گلایه دارند. پوست‌های خشک هم از کشیدگی و عدم ماندگاری پنکک، به علت کم آبی بیش از حد پوست خود نالانند.

در این مطلب ضمن بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش دار ، شما را با بهترین برندهای فعال در این عرصه که توانسته‌اند رضایت خاطر مشتریان خود را مهیا سازند آشنا خواهیم ساخت تا هنگام خرید پنکک به خوبی با انواع برندها آشنایی داشته باشید. اگر تاکنون از پوشش نامناسب پنکک بر روی پوستتان گلایه‌مند بودید، با رعایت نکات بیان شده در این مطلب می‌توانید لبخند رضایت را بر لبانتان مشاهده کنید و با تجدیدهای مکرر پنکک برای همیشه خداحافظی کنید.

جهت خرید انواع لوازم ارایشی کلیک کنید.

مشخصات بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش دار

همانطور در مقدمه گفتیم همه عاشق داشتن پوست یک دست و صاف هستند و برخی پوستی یک دستی ندارند و با کمک پنکیک این عیب را برطرف می کنیم، بهترین پنکیک برای پوست چرب پنککی است که پوشانندگی بالا دارد که باعث می شود جای جوش و لک را کاور کند، در ادامه به مشخصه پنکیک خوب برای پوست های چرب می پردازیم.

  • ماندگاری بالا
  • پوشانندگی بالا
  • مات کننده پوست
  • مناسب برای مصرف روزانه
  • کنترل کننده چربی پوست
  • طبیعی جلوه دادن آرایش صورت
  • مانع بروز انواع جوش و لک صورت

بهترین پنکک برای پوست چرب پنککی است که به راحتی ریخته و تغییر حالت و رنگ ندهد، این عامل ماندگاری آرایش را تضمین می کند و نه تنها این نکات به ماندگاری آرایش کمک کرده بلکه باعث کنترل چربی پوست، مات کردن و جلوه طبیعی دادن به آرایش شما می شود.

پنکیک چرب چیست؟

پنکک چرب نوعی کرم پودر است که پوشش کاملی روی پوست ایجاد کرده و رنگ پوست را یکدست می‌کند. این محصول می‌تواند تمامی عیوب پوست مانند لک‌ها، جای جوش، ماه گرفتگی، زخم‌ها و حتی خالکوبی‌ها را بپوشاند. این پنکک فاقد هر گونه چربی بوده و پوست چرب را مات و صاف می‌کند. اگر پوستی چرب و پر از جوش دارید، اضافه کردن یک محصول آرایشی چرب به پوستتان مانند انواع کرم پودر‌های غلیظ، اصلا جایز نیست، چرا که استفاده از این محصولات باعث بسته شدن منافذ پوستی‌تان خواهد شد.

پنکیک چرب

اهمیت استفاده از پنکیک مات در آرایش صورت

در روزهای گرم سال تعریق بدن افزایش پیدا می‌کند. پوست صورت نیز از این قاعده مستثنی نیست. تعریق زیاد صورت باعث خیس شدن آن و خراب شدن آرایش می‌شود. همچنین افرادی که پوست چرب دارند در روزهای گرم سال با افزایش ترشح چربی و بروز جوش و آکنه مواجه می‌شوند. این افراد باید از لوازم زیرسازی سبک استفاده کنند که برپایه آب یا سیلیکون ساخته شده باشد. در واقع پنکیکی برای این افراد مناسب است که ضمن پوشاندن منافذ متعدد و جوش های احتمالی، از تعریق پوست و خراب شدن آرایش جلوگیری کند. همچنین پوست چرب به‌خودی‌خود براق است.

استفاده از پنکیک مناسب می‌تواند برق اضافی صورت را خنثی کرده و جلوه‌ای طبیعی به آن بدهد. این کار فقط از عهده‌ی بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب یا پنکیک مات کننده بر می‌آید.

انتخاب پنکک آرایشی مناسب 

برای انتخاب پنکک آرایشی مناسب باید به چند نکته توجه داشته باشید، معمولا هنگام خرید همه ی ما عادت داریم پنکک را روی دست خودمان تست کنیم و رنگ و بافت آن را تشخیص بدهیم خب لازم است بدانید که این روش بدترین روش تست کردن محصول آرایشی است که باید توجه داشته باشید از این پس این اشتباه را دیگر مرتکب نشوید. اگر نیاز دارید تا بدانید چه رنگی از پنکک مناسب با پوست شما است باید مقدار کمی از پنکک را روی چانه یا کنار بینی خود بزنید و بنا بر این روش رنگ مورد نظر و مناسب خود را انتخاب کنید.

سعی کنید در هنگام خرید و تست پنکک همیشه یک درجه از پوست تان روشن تر را انتخاب کنید و خیلی متفاوت تر از رنگ پوست خود خرید نکنید تا در صورت استفاده با رنگ گردن یا دیگر نقاط بدن تان تفاوت نداشته باشد. شما می توانید برای کانتورینگ صورت خود از رژگونه نیز استفاده کنید، رژگونه رنگ های متنوع و زیبایی دارد که شما می توانید با اطلاع از قیمت و خرید رژگونه از فروشگاه معتبر ورانی باتوجه به بودجه خود خریدتان را انجام بدهید و دیگر نگران بی کیفیتی محصولات خریداری شده نباشید.  

پنکک میبلین مدل FIT ME

به عقیده بسیاری از بیوتی بلاگر ها بهترین پنکک برای پوست چرب مدل FIT ME برند میبلین آلمانی است. این پنکیک با بافت سبکی که دارد منافذ پوست را نمی بندد و احساس سنگین بر روی پوست ایجاد نمی کند و همچنین دارای خاصیت آبرسانی و تثبیت کنندگی است که با هر بار استفاده از این محصول پوستی شاداب و با طراوت خواهید داشت.

ساختار این محصول به گونه ای طراحی شده است که با کنترل چربی پوست، از برق افتادن آن که در اثر چرب بودن صورت به وجود می آید را جلوگیری می کند و در نهایت ظاهری طبیعی و مات به پوست شما می دهد.

پنکک میبلین مدل FIT ME

جهت خرید انواع لوازم ارایشی کلیک کنید.

پنکیک فشرده Flormar

یکی دیگر از محصولاتی که به‌عنوان بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب و جوشدار شناخته می‌شود، «پنکیک فشرده Flormar» است. این محصول از مواد سیلیکونی ساخته شده و به همین علت در برابر آب و تعریق بسیار مقاوم است. پنکیک فلورمار کاربرد آسانی دارد و به‌راحتی پوست را برای مدت طولانی پوشش می‌دهد. همچنین یازده رنگ مختلف دارد که هر کدام با نوعی از طیف رنگ پوست ساگار می‌شود.

پنکک کلینیک مدل Stay-Matte Sheer Pressed Powder

برند کلینیک یکی از برند های معروف در زمینه آرایشی است که محصولات با کیفیتی را تولید می کند. یک نمونه از محصول برند کلینیک بهترین پنکیک برای پوست چرب مدل Stay-Matte Sheer Pressed Powder می باشد.

این محصول دلیل نداشتن هیچگونه چربی و مواد روغنی به چربی طبیعی پوست اضافه نمی کند و از این رو باعث جوش و آکنه نخواهد شد.

پنکک کلینیک مدل Stay-Matte Sheer Pressed Powder

پنکک کالیستا مدل Smooth

پنکک کالیستا با بافت سبک و پوشش مناسب شاید بهترین پنکیک برای پوست چرب بانوان ایرانی باشد، این پنکیک با کنترل ترشح چربی و محافظت از رطوبت پوست ظاهری طبیعی و مخملی را روی آن ایجاد کرده و این محصول باعث کمک به رفع عیب و یک دست شدن پوست شما می شود.

  • امکان استفاده تنها یا همراه با کرم پودر
  • مات کردن پوست
  • داشتن بافت نرم، ابریشمی و سبک
  • دوام و ماندگاری بالا
  • پوشش فوق العاده عالی ایرادات پوست
  • داشتن جلوه طبیعی
  • مناسب برای پوست های مختلف
  • دارای رنگ بندی متنوع
پنکک کالیستا

پنکک مک استودیو اسکالپ (MAC Studio Sculpt)

این پنکیک بسیار مناسب برای پوست چرب، مختلط و خشک در میان تمام پنکک های برند مک می باشد زیرا این پنکک حالت ژله ای داشته و روی پوست به خوبی پخش می شود، یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول به سرعت خشک شدن بر روی پوست و طبیعی جلوه دادن پوست می شود.

پنکک میبی لاین (maybelline new York fit me)

برند Maybelline حزء قدیمی ترین برند های لوازم آرایشی می باشد و تمامی محصولات برند دارای کیفیت عالی است، پنکیک های این برند بر روی پوست های خشک و چرب عملکردی بی نقص دارد و رنگ آن ها بسیار طبیعی است، این محصول چربی پوست را به راحتی کنترل می کند و پوشش کاملی بر روی پوست دارد.

پنکک پودری لورا مرسییِر Laura Mercier بهترین پنکک برای پوست چرب

پنکک به صورت پودری و بدون گوله گوله شدن است و به صورت ساعت های طولانی بر روی پوست شما باقی می ماند، این پنکیک پوست را مات و در عین حال درخشان می کند، به همین منظور یکی دیگر از محصولات پنکیک مناسب برای پوست چرب است.

ویژگی های پنکک پودری لورا مرسییر

پنکک لورا مرسییر یکی از پنکیک های خوب برای پوست چرب می باشد اما نمی توان این پنکیک را به راحتی با خودمان حمل کنید، پنکیک لورا مرسیر تا ساعت ها بر روی پوست شما باقی می ماند و این محصول پوست را مات و در عین حال درخشان می کند به همین دلیل جزء لیست بهترین پنکیک ها برای پوست چرب و جوش دار می باشد.

نتیجه

در مقاله بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش دار و از بهترین مارک های جهان پرداختیم که در ایران هم یافت می شود و شما می توانید برای پوست های چرب، مختلط و یا حساس از آن ها استفاده کنید، در نظر داشته باشید که ممکن است شما از یک برند خاص خوشتان بیاید و نخواهید دیگر برند ها را امتحان کنید که این امری طبیعی است، امیدواریم بتوانید همیشه با این محصولات درجه یک پوستی صاف و یک دست را بدست آورید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی ورانی بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست رو در اختیار شما قرار داده فقط کافیه کلیک کنید که در اسرع وقت محصول مورد نظر رو در دستتون داشته باشید.

دیدن محصولات فروشگاه ورانی…

دیدگاهتان را بنویسید