آرایشی و زیبایی

راهنمای خرید کیف لوازم آرایشی 1402

راهنمای خرید کیف لوازم آرایشی

راهنمای خرید کیف لوازم آرایشی 1402

یکی از کاربردی‌ترین لوازمی که همه‌ی خانم از آن استفاده می‌کنند لوازم آرایش است. لوازم آرایش توسط برخی از خانم‌ها کم و فقط در مهمانی و مراسم مختلف استفاده می‌شود اما برخی از خانم‌ها هر روز و بصورت مستمر از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. اما لوازم آرایشی فقط به لوازم آرایش و زیبایی مانند خط چشم، رژ لب یا وسایلی از این دست ختم نمی‌شود و برخی از محصولات مانند کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب در دسته لوازم مراقبتی قرار می‌گیرند و برای سلامتی پوست بسیار ضروری محسوب می‌شوند.

همچنین هر روز باید مورد استفاده قرار گیرند. جدا از وسایل مراقبتی، استفاده از وسایل اصلاح صورت و غیره هم برای خانم‌ها بسیار مهم خواهد بود. در این مواقع نیاز به یک کیف لوازم آرایش برای نگهداری اینگونه وسایل بسیار اهمیت دارد تا هم فضای کمتری اشغال کنند و همیشه مرتب بمانند و هم دسترسی به تمام لوازم ساده‌تر شود. کیف لوازم آرایشی نوعی کیف کوچک محسوب می‌شود که برای نگهداری وسایل کوچک آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

معمولا این کیف‌ها برای اینکه وسایل کوچک‌تر را درآن قرار دهید چند زیپ هم دارند. اگر این کیف‌ها را در مدل‌های مناسب و شیک انتخاب کنید، علاوه بر کاربردهای گفته شده باعث تکمیل و زیبایی تیپ و استایل شما هم خواهند شد.

جهت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی کلیک کنید.

کیف لوازم آرایش چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام آن مشخص است نوعی کیف که به منظور نگهداری و حمل لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد گفته می‌شود. اندازه این کیف‌ها نسبت به کیف‌های معمولی کوچک‌تر است و معمولا درون کیف اصلی قرار داده می‌شوند. مهمترین کاربرد این کیف جلوگیری از گم شدن لوازم شما درون کیف بوده و تا حد زیادی از خراب شدن و ترکیدن مواد آرایشی شما درون کیف دستی یا رو دوشی جلوگیری می‌کند.

بهترین کیف لوازم آرایشی

انواع کیف لوازم آرایش:

  • کیف آرایش مسافرتی کوچک: نوعی کیف کوچک کم حجم است که وسایل آرایشی مورد نظر شما را در خود جای می‌دهد و به علت داشتن اندازه کوچکتر نسبت به مدل‌های دیگر به راحتی می‌توان آن را در هر جایی قرار داد و حمل نمود. این کیف‌ها از موادی ساخته می‌شوند که در صورت نشت مواد درون کیف به سایر وسایل مثل لباس‌های شما نشتی پیدا نکنند.
  • کیف آرایش بزرگ جادار: در واقع این کیف را می‌توان بزرگترین نمونه این کیف دانست. معمولا برای نگهداری وسایل آرایشی و بهداشتی در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما دیگر مجبور به نگهداری لوازم ضروری نیستید، بلکه به راحتی می‌توانید تمام لوازم آرایشی و بهداشتی خود را درون این کیف قرار دهید. به علت اندازه بزرگی که دارند به سختی می‌توان آن‌ها را جا‌به‌جا کرد و معمولا درون اتاق خواب در جایی مثل داخل کشو نگهداری می‌شوند.
  • کیف آرایش صندوقی: این کیف‌ها ظاهری شبیه به یک چمدان دارند به همین علت به آن‌ها کیف میکاپ صندوقی هم گفته می‌شود. چون همانند یک صندوق درب آن‌ها قابلیت باز و بسته شدن دارد. جنس بدنه آن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر محکم‌تر است به همین علت می‌توانید نگران له شدن وسایل داخل کیف نباشید. شما ممکن است کرم‌های گران قیمتی داشته باشید و نگران خراب شدن آن‌ها به وسیله فشار وارد آمده باشید به همین دلیل باید از کیف صندوقی استفاده کنید.
  • کیف لوازم آرایش عروس: کیف‌های آرایش از قبل آماده شده‌ای هستند که معمولا لوازم مورد نیاز برای میکاپ را در خود جای می‌دهند. شما برای سرعت بخشیدن به خرید خود می‌توانید کیف‌های عروس را با تمام لوازم آرایشی به صورت کامل و آماده خریداری کنید. لازم به ذکر است این کیف‌ها از نظر قیمت اقتصادی‌تر هستند، زیرا به منظور همین کار طراحی شده‌اند. اگر به دنبال خرید لوازم میکاپ با برندهای خاص خود هستید این کیف مناسب شما نیست.
  • کیف لوازم آرایشی مردانه: آقایان هم برای اصلاح موی سر و صورت خود به یک سری وسایل نیاز دارند که همیشه هنگام رفتن به آرایشگاه آن‌ها را با خود حمل می‌کنند، بهترین وسیله برای حمل این وسایل این کیف مردانه است که تمام وسایل مورد نیاز شما را در خود جای می‌دهد. برای داماد‌ها هم یک کیف با تمام وسایل آرایشی از قبل آماده وجود دارد که به کیف آرایشی داماد معروف است. شما برای تسریع در عملیات خرید می‌توانید یکی از این کیف‌ها را با وسایل کامل خریداری کنید.
  • کیف ‌های آرایشی جیبی : کیف‌های ارایشی جیبی از انواع کیف ارایشی هستند که به دلیل کوچک بودن در جیب لباس جا می‌شوند و به همین جهت کیف جیبی نامیده می‌شوند. معمولا از جنس پارچه یا پلاستیک هستند و با زیپ و دکمه بسته میشوند. مناسب استفاده روزانه هستند و دو تا سه قلم لوازم ارایش ضروری در آن جا می‌گیرد.
بهترین کیف لوازم آرایشی

نکات مهم برای راهنمای خرید کیف لوازم آرایش

خرید یک کیف لوازم آرایش، نکات مهمی دارد که بیشتر در مورد سلیقه و نوع استفاده و انتظار شما از کیف است. در ادامه این نکات را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید به راحتی برای انتخاب و خرید یک کیف تصمیم‌گیری کنید.

سایز کیف لوازم آرایش

نکته مهمی که باید هنگام خرید لوازم آرایش به آن توجه کنید، سایز کیف است. این موضوع هم به سلیقه مربوط است و هم به نوع نیاز شما. ممکن است از آن افرادی باشید که دوست دارید از کیف کوچک برای حمل کردن لوازم آرایش استفاده کنید تا به راحتی این کیف در کیف بزرگ‌تر شما جا شود. اما ممکن است کسانی باشند که کیف دستی بیرون نمی‌برند و از همان کیف لوازم آرایش خود استفاده می‌کنند. در این صورت، کیف لوازم آرایش باید بزرگ‌تر باشد تا با استایل شما همخوانی داشته باشد. بازهم تاکید می‌کنم که این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد.

جهت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی کلیک کنید.

خرید کیف لوازم آرایشی

نوع استفاده از کیف لوازم آرایش

مشخص کنید که چه نوع کیفی برای خرید لازم دارید. ممکن است برای استفاده‌های روزانه و بیرون رفتن‌های کوچک نیاز به کیف داشته باشید. در این صورت باید کیفی را انتخاب کنید که کوچک و جمع و جور باشد و صرفا لوازم ضروری را درون خود جای دهد. از طرفی ممکن است برای مسافرت رفتن به کیف لوازم آرایش نیاز داشته باشید. در این مواقع باید کیفی را بخرید که فضای بیشتر و سایز بزرگ‌تری داشته باشد. زیرا ممکن است تنها به لوازم ضروری در سفر نیاز پیدا نکنید و لازم باشد از سایر لوازم مربوطه استفاده کنید.

استفاده از لوازم ضروری یا لوازم جامع؟

یکی از انتخاب‌هایی که باید قبل از خرید کیف لوازم آرایش به آن توجه کنید، این است که آیا دوست دارید صرفا لوازم آرایشی ضروری را در آن قرار دهید یا اینکه یک عالمه لوازم را در آن بگذارید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم لوازم کم و صرفا ضروری را در کیف قرار دهید. در هر صورت، این انتخاب در نوع خرید شما بسیار تاثیرگذار است. اگر از لوازم ضروری استفاده کنید، کیف شما باید کوچک و با تقسیم‌بندی متوسط باشد. اما اگر می‌خواهید لوازم بیشتری را در آن قرار دهید، باید کیف بزرگ‌تری را بخرید که در آن بتوانید لوازم مختلف خود را قرار دهید.

مزایای استفاده از کیف لوازم آرایش:

  • این محصول باید می‌شود، لوازم شما یکجا شوند و دسترسی به لوازم مورد نیاز آسان شود. پیدا کردن یک وسیله خاص درون یک کیف پر از وسیله کار ساده‌ای نخواهد بود.
  • همان طور که می‌دانید مواد موجود در برخی لوازم میکاپ با گرم شدن هوا از داخل بسته سرریز می‌کنند، اگر وسایل شما در کنار این لوازم باشند روی آن‌ها لکه می‌افتد، کیف از این اتفاق جلوگیری می‌کند.
  • کیف‌های موجود در بازار تنها به منظور نگهداری از این وسایل ساخته نشده‌اند، بلکه به حمل و جا‌به‌جایی آسان وسایل شما هم کمک می‌کنند.
  • پیدا کردن وسایل مورد نیاز در منزل را هم آسان می‌کنند، شما هنگام نیاز به وسایل سریع به سراغ این کیف می‌روید و به تمام لوازم خود دسترسی دارید.
  • قیمت آن‌ها بسیار ارزان است، بنابراین ارزش آن را دارد تا لوازم آرایشی گران قیمتی را که خریداری می‌کنید، درون آن‌ها قرار دهید و از آسیب به آن‌ها جلوگیری کنید.
راهنمای انتخاب کیف لوازم آرایشی

نکات مهمی که هنگام خرید کیف لوازم آرایش باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت کیف: قبل از انجام هر کاری بهتر است، میزان بودجه برای خرید این محصول را در نظر بگیرید. با این کار خود به خود کیف‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود. بهتر است قید اجناس خیلی ارزان را بزنید و کلا دور آن‌ها را خط بکشید، زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها سرمایه خود را هدر می‌دهید.
  1. اندازه کیف: این موضوع بستگی به سلیقه و نیاز شما به یک کیف دارد، اگر کیف را برای مسافرت می‌خواهید، مطمئنا باید به دنبال اندازه‌های کوچک باشید، زیرا به راحتی درون چمدان و کیف دستی شما جا می‌شوند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را به هر نقطه‌ای حمل کنید. اما اگر برای استفاده روزمره خود می‌خواهید مطمئنا باید به سراغ اندازه‌های بزرگ باشید، زیرا تمام لوازم آرایشی را که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید را در خود جای می‌دهد. البته باز هم یک موضوع کاملا شخصی است و به سلیقه شما بستگی دارد.
  1. نوع کیف: همان طور که در قسمت‌های ابتدایی همین مقاله به آن پرداخته شد، کیف‌های آرایشی مدل‌های مختلفی دارند که تفاوت عمده آن‌ها در اندازه و نوع استفاده از آن‌ها می‌باشد. برخی که اندازه کوچک‌تری دارند به عنوان کیف سفری و کیف‌های بزرگ و جادار برای داخل منزل کارایی دارند. کیف‌هایی هم وجود دارند که با لوازم عرضه می‌شوند که خود در دو نوع کیف عروس و کیف داماد عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که قیمت این کیف‌ها نسبت به کیف‌های دیگر مقداری ارزان‌تر است و به کیف‌های اقتصادی معروف می‌باشند.
  1. نوع استفاده: شاید مهمترین نکته در مورد خرید این محصول نوع استفاده از آن باشد. شما ممکن است کیف را برای نگهداری کلی وسایل آرایشی بخواهید و قصد استفاده از آن‌ها را نداشته باشید، یا اینکه ممکن است کیف‌آرایشی را بخواهید که فقط وسایل ضروری خود را درون آن نگهداری کنید و مدام نیاز به استفاده از آن‌ها داشته باشید. در این مورد باید جنس و زیپ باکیفیت نیز داشته باشد تا در مقابل استفاده زیاد بتواند مقاومت کند.
  1. داشتن محفظه‌های مختلف: بهتر است کیف‌هایی را خریداری کنید که دارای چندین قسمت مجزا از هم هستند، با این کار می‌توانید لوازم خود را دسته بندی کنید و هر مورد را در قفسه خواص خود نگهداری کنید. در هر جایی نظم از اهمیت زیادی برخوردار است. شما لوازم آرایش دسته بندی شده خود را راحت‌تر و سریع‌تر از نمونه‌های درهم پیدا خواهید کرد. از طرفی وقتی وسایل جدا از هم باشند فشار کمتری به هم وارد می‌کنند و امکان نشتی و ترکیدگی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.
  1. ویژگی ضد آب بودن: کیف‌های لوازم آرایش معمولا با موادی مثل لاک، رژ لب انواع کرم و لوسین در ارتباط مستقیم هستند. نشت هر یک از این مواد می‌تواند فضای داخلی کیف شما را آلوده کند. خوبی این کیف‌ها این است که این مواد به بیرون درز پیدا نمی‌کنند و به راحتی می‌توانید چند بار در هفته آن‌ها را شستشو دهید. مزیت جنس ضد آب این است که با شستشوی زیاد تغییر رنگ نمی‌دهد و خیلی سریع تر از جنس‌های دیگر خشک و آماده شروع به کار می‌شود.
  1. داشتن آستر داخلی: با اینکه فقط تعدادی از کیف‌های لوازم آرایش دارای یک پارچه به عنوان آستر داخلی هستند، اما اگر چنین مدل‌هایی وجود دارند آن‌ها را خریداری کنید. در این مدل‌ها معمولا آستر کثیف می‌شود و نیاز به شستن کیف اصلی نیست. آستر به راحتی جدا می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را شستشو دهید. البته نگران نباشید، اگر کیف مورد نظر شما فاقد آستر بود می‌توانید از یک کفاش یا خیاط بخواهید که برای داخل کیف شما یک آستری بدوزد و آن را آستر دار کنید.

سخن آخر

امیدواریم این مقاله برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. فروشگاه اینترنتی ورانی انواع لوازم آرایشی با بالاترین سطح کیفیت را ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول مورد نظر خود به وب سایت اینترنتی ورانی مراجعه کنید. خوشحال می‌شویم تجربه‌ی خود را از مطالعه‌ی آن با ما به اشتراک بگذارید. همچنین هم‌رسانی این نوشته با سایر دوستان و آشنایان را نیز فراموش نکنید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی ورانی بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست رو در اختیار شما قرار داده فقط کافیه کلیک کنید که در اسرع وقت محصول مورد نظر رو در دستتون داشته باشید.

دیدن محصولات فروشگاه ورانی…

دیدگاهتان را بنویسید