آرایشی و زیبایی

آشنایی با بیوتی بلندر و کاربرد انواع بیوتی بلندر چیست

آشنایی با بیوتی بلندر

آشنایی با بیوتی بلندر و کاربرد انواع بیوتی بلندر چیست

محصولات آرایشی بسیار متنوع‌ هستد و به جز افرادی که در این زمینه فعالیت تخصصی می‌کنند، کمتر کسی است که درباره همه لوازم و ابزاری که در دنیای آرایش و میکاپ استفاده می‌شود اطلاعات داشته باشد. به عنوان مثال بسیاری از اشخاص ممکن است ندانند بیوتی بلندر چیست و یا انواع آن کدام‌اند و یا حتی درباره بسیاری دیگر از لوازم آرایشی ، که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند.

از این رو ما در مجله اینترنتی ورانی همراه شما هستیم تا به تمامی سوالات این چنینی شما پاسخ دهیم. در این قسمت هر آنچه درباره انواع بیوتی بلندر و روش‌های استفاده آن نیاز است بدانید را برای شما شرح داده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

جهت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی کلیک کنید.

بیوتی بلندر آرایشی چیست؟

بیوتی‌بلندر یا همان اسفنج آرایشی، یکی از مطرح‌ترین لوازم آرایشی در سراسر جهان است. از بلندر در موارد متعددی می‌توان استفاده نمود که شامل زدن انواع سایه چشم، کانسیلر، کرم پودر و غیره است. در استفاده از بیوتی‌بلندر باید یک سری نکات را رعایت نمایید و درصورتی که از این نکات پیروی کنید، به نتایج بسیار لذت‌بخش و شیرینی دست پیدا خواهید کرد. در ادامه به نکات گوناگون استفاده از این اسفنج پرطرفدار خواهیم پرداخت.

بیوتی بلندر آرایشی چیست؟

کاربرد بیوتی بلندر چیست

اگر به تازگی وارد دنیای میک آپ شده باشید حتما نام بیوتی بلندر را شنیده اید. از این اسفنج می توانید برای طبیعی تر جلوه دادن کرم پودر و کانسیلر و فونداسیون روی صورت استفاده کنید. اگر استفاده صحیح از بیوتی بلندر را بلد باشید می توانید پیشرفت چشمگیری در میک آپ داشته باشید و آرایشی طبیعی و حرفه ای انجام دهید. 

برای اصلاح اشتباهات آرایشی هم میتوانید از بیوتی بلندر استفاده کنید مثلا اگر رژ گونه زیادی زده اید یا سایه چشمتان ریخته به سادگی به کمک یک بیوتی بلندر خشک میتوانید اضافه پودرها را از روی صورت بردارید. 

از اسفنج بیوتی بلندر می توانید برای اعمال انواع کرم پودر های آرایشی ، کانسیلر و پنکیک و انواع کرم های مرطوب کننده و مراقبتی استفاده کنید ولی به هیچ عنوان از محلول های قوی که حاوی الکل ، استون یا سایر مواد شیمیایی سمی هستند روی بیوتی بلندر استفاده نکنید.

نحوه استفاده از بیوتی بلندرها

بعد از انتخاب بیوتی بلندر مورد نظرتان، توصیه می‌شود برای رسیدن به بهترین نتیجه، برخی اصول مهم را هنگام استفاده از آنها رعایت کنید:

  • بلندر خود را خیس کنید

قبل از استفاده از بلندر، ابتدا آن را به طور کامل در آب غوطه ور کنید. سپس بلندر را در دست خود فشار دهید تا آب اضافی آن خارج شده و اسفنج حالت مرطوبی داشته باشد.
توجه کنید که میزان رطوبت باقی مانده در بلندر بسیار مهم است. اگر آب زیادی در بلندر باقی بماند می‌تواند به کلی میکاپ شما را به هم بریزد. بنابراین بلندر خود را بعد از خیس کردن چند بار فشار دهید تا تمام آب اضافی آن خارج شود.

اما چرا باید قبل از استفاده، بلندر را خیس کنیم؟

بیوتی بلندرها جنس اسفنجی دارند و همانطور که همه ما به خوبی می‌دانیم، اسفنج‌ها قدرت جذب بسیار بالایی دارند. بنابراین بلندر خشک بسیار جاذب است و می‌تواند محصولات آرایشی مایع را در ساختار خود جذب کند.

خیس کردن بلندرها قدرت جذب آنها را کاهش می‌دهد و کارایی آنها را بهبود می‌بخشد. بنابراین خیس کردن بلندر قبل از هرگونه استفاده، نه تنها از هدر رفتن محصولات آرایشی جلوگیری می‌کند، بلکه قدرت ترکیب و محو کردن بلندر را نیز افزایش می‌دهد.

  • استفاده حرفه‌ای از بلندر 

اگر پوست خشک و حساسی دارید و بعد از استفاده کرم پودر، پوستتان پوسته پوسته وخشک می‌شود، این ترفند می‌تواند به شما کمک کند:
بعد از اینکه بلندر خود را مرطوب کردید، مقداری اسپری آبرسان را روی سطح بلندر بپاشید. سپس از آن برای پخش کردن کرم پودر و محصولات آرایشی استفاده کنید. این کار طراوت زیادی به پوستان می‌بخشد و آرایشی یکدست را به شما هدیه می‌دهد.

  • با بلندر روی پوستتان ضربه بزنید

اکنون که بلندر شما مرطوب و آماده استفاده است، می‌توانید از آن برای ترکیب و پخش کردن مواد آرایشی استفاده کنید. ما اگر بلندر را روی پوستتان می‌کشید، همینجا دست نگه دارید!

کشیدن بلندر روی پوست، جلوه آرایش را به کلی خراب می‌کند. برای استفاده صحیح از بلندر، توصیه می‌شود به صورت ضربه‌ای و آرام از آن استفاده کنید. برای این کار، اسفنج را با حرکات ضربه‌‌ای و کوچک روی پوست خود بچرخانید و محصولات آرایشی را به این صورت پخش کنید تا آرایشتان ظاهری بدون نقص و یکدست داشته باشد.

نحوه استفاده از بیوتی بلندرها

بهترین روش نگهداری از بیوتی بلندر چیست؟

بیوتی بلندر را خیس کنید

در حین استفاده از بیوتی بلندر باید دقت کنید. همواره از بیوتی بلندر خیس استفاده کنید. اسفنج خیس باعث میشود تا ضمن آنکه آرایش شما به طور یکنواخت پخش شود میکاپ شما بی نقص و کاملا طبیعی خواهد بود. استفاده از پد خیس باعث میشود تا کرم در یک نقطه جمع نشود و به طور بسیار زیبا پخش شود.

جهت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی کلیک کنید.

با بیوتی بلندر کرم پودر ضربه بزنید

پد را نباید روی صورت خود بمالید، بلکه باید به نقاط مختلف ضربه بزنید. ضربه زدن باعث میشود تا ارایش شما به طور یکنواخت پخش شود و ظاهر بهتری پیدا کند. نکته دیگر در استفاده از بیوتی بلندر امکان استفاده از مواد ارایشی کمتری را ممکن می کند چون شما با پخش کردن کرم صورت خود را ارایش می‌کنید، پوشش دهی بهتر با مواد کمتر خواهید داشت.

مورد بعد استفاده از رژگونه است که با استفاده از پد می‌توان رژگونه را به طور کاملا طبیعی روی صورت قرار داد و این به طبیعی شدن ارایش شما کمک بیشتری خواهند کرد.

لکه گذاری با بیوتی بلندر یکی از روش‌های بسیار مفید است.

منظور از لکه گذاری با بیوتی بلندر چیست؟ در واقع منظور از لکه گذاری همان ضربه زدن با اسفنج و بیوتی بلندر است. زدن کرم پودر روی بخش‌هایی از صورت و پخش کردن آن با استفاده از ضربه زدن روی صورت با کمک بلندر که باعث ایجاد آرایشی صاف‌تر و یکنواخت‌تر می‌شود.

زدن رژگونه با استفاده از بیوتی بلندر مخصوص( که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم) نیز، یکی از راه‌های طبیعی شدن آرایش است.

مراقبت پوستی با بیوتی بلندر

بیوتی بلندر یکی از وسایل مناسب برای استفاده از لوازم مراقبت پوستی است. یعنی به جای استفاده از لوازم ارایشی میتوان برای  مراقبت پوستی نیز از این وسیله استفاده کرد. برای مثال شما می‌توانید انواع سرم و کرم‌های ضد چروک را روی پوست قرار دهید و بدین ترتیب از پوست سالم خود لذت ببرید.

کاربرد انواع بیوتی بلندر چیست؟

شایان ذکر است بیوتی‌بلندرها انواع مختلف و گوناگونی دارند و در طرح و رنگ‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. همچنین باید گفت این تنوع طرح و رنگ تنها جهت زیبایی محصول نیست. بلکه کاربرد بیوتی بلندر با توجه به اندازه و شکل خود بسیار متغیر و مختلف دارد و برای استفاده در تکنیک‌های گوناگون آرایشی ساخته و تولید شده است.

کاربرد انواع بیوتی بلندر چیست؟

بیوتی بلندر Original یا صورتی

بیوتی بلندرهایی که به رنگ صورتی هستند، اولین نوع از این محصولات بودند که در سال ۲۰۰۲ توسط یکی از آرایشگران معروف هالیوودی طراحی شدند، به همین دلیل به عنوان بیوتی بلندر اصلی نیز شناخته می‌شوند.

این نوع پد آرایشی شکلی تخم مرغی دارد و بسیار پر طرفدار و کاربردی می‌باشد. از آنجا که قسمت گرد و پهن آن جهت پخش و بلند کردن کرم پودر مناسب است و نقاط تیز و باریک آن برای نقاطی مانند کنار چشم، لب و بینی کاربرد دارد، جهت انجام انواع آرایش مناسب خواهد بود.

بیوتی بلندر Pro یا سیاه

این نوع بیوتی بلندر که بیشتر با رنگ سیاهی که دارد شناخته می‌شود، ابزاری برای آرایشگران و حرفه‌ای‌ها است. چرا که بافت زبر آن‌ها به آرایشگران کمک می‌کند، کانسیلر ، برنزر و… را قوی‌تر به پوست بمالند. همچنین دلیل دیگر رنگ سیاه آن‌ها، به منظور تسهیل استفاده از محصولات تیره‌تر در نظر گرفته شده‌است.

بیوتی بلندر Blusher یا خاکستری

این بیوتی بلندر با رنگ خاکستری و سرد خود، در مشخص شدن تناژ رنگ لوازم آرایشی و داشتن یک میکاپ بهتر، کمک می‌کند. همچنین با توجه به شکل و سایزی که دارد، مخصوص برای زدن رژگونه و برانزر طراحی شده‌است. چرا که فرم آن کاملا مناسب جهت استفاده بر روی استخوان گونه‌ها می‌باشد.

بیوتی بلندر Pure یا سفید

این اسفنج آرایشی یکی از انواع بیوتی بلندر است که به صورت اختصاصی برای افراد با پوست‌های حساس طراحی شده‌است. چرا که بیوتی بلندر پیور، برای استفاده ملایم از محصولاتی بر پایه آب و روغن روی پوست است و از گلوله شدن آن‌ها روی صورت جلوگیری می‌کند.

بیوتی بلندر Micro Mini یا سبز

بیوتی بلندرهای میکرو نسخه مینیاتوری و کوچکی از بیوتی بلندرهای اصلی هستند که اندازه آن‌ها تقریبا یک چهارم نوع اصلی این محصولات است. از اسفنج آرایشی میکرو که عموماً به رنگ سبز می‌باشد، برای آرایش نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت است مانند گوشه‌ چشم‌ها استفاده می‌شود.

آشنایی با انواع بیوتی بلندر

سخن آخر

امیدواریم این مقاله برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. فروشگاه اینترنتی ورانی انواع لوازم آرایشی با بالاترین سطح کیفیت را ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول مورد نظر خود به وب سایت اینترنتی ورانی مراجعه کنید. خوشحال می‌شویم تجربه‌ی خود را از مطالعه‌ی آن با ما به اشتراک بگذارید. همچنین هم‌رسانی این نوشته با سایر دوستان و آشنایان را نیز فراموش نکنید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی ورانی بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست رو در اختیار شما قرار داده فقط کافیه کلیک کنید که در اسرع وقت محصول مورد نظر رو در دستتون داشته باشید.

دیدن محصولات فروشگاه ورانی…

دیدگاهتان را بنویسید